دوستان و سعیده دارم میرم آنومالی التماس دعا

۵ پاسخ

سلام عزیزم ادرس فرستادم عکس بگیر بیزحمت

سلام عزیزم رفتی؟چطور بود؟خداروشکر اوکی بود همه چی؟

من تو 17 هفته رفتم‌..شما هم از 17 ب بعد برین

۱۶ هفته و چند روزی عزیزم؟

انشاءالله به سلامتی

سوال های مرتبط

مامان 🩵کایا🩵 مامان 🩵کایا🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان سهیل و ساحل مامان سهیل و ساحل ۵ ماهگی
مامان نورا 🌱 مامان نورا 🌱 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان دخترا مامان مامان دخترا هفته چهلم بارداری