هم هفته های من وضعیت نفس کشیدنتون چجوریه؟

۵ پاسخ

من بعضی مواقع معده ام درد میگیره و آخرشبها هم رفلاکس دارم

من خوبم فقط دوسه روزی صبح زودا بینیم یکم میگیره

ب سختی 😂💔🥲

من چنتا پله میرم بالا باید از دهن تنفس کنم فک کنم واسه شما طبیعی باشه
هر چی باشه هم هفتتون بالا هست هم وزنتون بالتبع زیاد شده

به سختی🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

سوال های مرتبط

مامان 🍼👶🫂🤰👩‍❤️‍👨🍀 مامان 🍼👶🫂🤰👩‍❤️‍👨🍀 روزهای ابتدایی تولد
مامان پارسا کوچولو💙 مامان پارسا کوچولو💙 ۵ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۹ ماهگی