۱۳ پاسخ

والا ژیلت و اینکه یه بار آینه میزارم جون شکمم بزدگ شده نمیبینم یه بار همسر جان زحمت میکشه

من موبر میزدم کلا

ژیلت.

ژیلت.

ژیلت

ژیلت عزیزم

نوره بزار

من میخام عکس نینی رو بزارم تشخیص بدن دخملی یا پسری

سلام چطور پیام میزارید؟

درخواست دوستی بده بهم

من که قبلش لیزر میرفتم زیاد مو نداره کلا هم تو این ۶ ماه بارداریم دوبار اونم فقط قست پایین ژیلت کشیدم اونم با اینه از این به بعدم که شکمم بزرگ تر شده همون با اینه فکر کنم یه یا دوبارم تا زایمانم بزنم کافیه روم نمیشه به شوهرم بگم دوست ندارم یه جوری میشم 😄

ژیلت جان😆

ایپلاسیون

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی
مامان دیار مامان دیار هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی قندی مامان نی نی قندی هفته بیست‌وششم بارداری