خانوما علائم بارداریتون چیبود

۷ پاسخ

میلی وطلاین داری

سینه درد تکرر ادرار سردرد سرگیجه حالت تهوع حساس به همه بوها

من درد تخمدان داشتم ترشح زیاد با درد نوک سینه

حالت تهوع و بی اشتهایی معده درد

علایمی نداشتم و ندارم هنوز

علائم نداشتم روز سوم پریودمم بیبی چکم منفی بود
ده روز بعد زدم تازه هاله انداخت
دوست روز بعدش آزمایش بتا دادم مثبت شد
چند روزه از موعدت گذشته؟

من سینه درد تکرر ادرار

سوال های مرتبط

مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد
𝓛𝓮𝔂𝓵𝓪 𝓛𝓮𝔂𝓵𝓪 قصد بارداری
خدایا دوست دارم خدایا دوست دارم قصد بارداری
مامان بلوبری💙🫐 مامان بلوبری💙🫐 هفته پانزدهم بارداری