خوردن این شربت مشکلی نداره؟

تصویر
۵ پاسخ

من از سه ماه دوم میخوردم

عزیزم منم همین آدی ژل میخریدم ولی بدون اس
یبار دیگ رفتم گرفتم هم دکترم هم داروخانه گفتن سری اس واس خانوم باردار خوب نیس

اگه سوزش معده داری قرص فاموتیدین بخور خیلی جوابه

ن بخور منم میخورم

من هر شب دو قاشق میخورم با لیوان پر اب روش

سوال های مرتبط

مامان لیام🤍 مامان لیام🤍 ۶ ماهگی
مامان مامان ابوالفضل مامان مامان ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۴ ماهگی
مامان ِفاطمهِ🫀 مامان ِفاطمهِ🫀 ۶ ماهگی
مامان هدیه‌ی خدا مامان هدیه‌ی خدا ۴ ماهگی
مامان معجزه ی زندگی🤍 مامان معجزه ی زندگی🤍 ۳ ماهگی