۲ پاسخ

زایمان زودرس داری مگه؟

قیمت انچنانی نداره
اگه بستری باشی بیمارستان میزنه وگرنه باید بگیری خودت
من دو نوبت ۳۰ هفته زدم دو نوبت ۳۵ هفته

سوال های مرتبط

مامان کایرا مامان کایرا ۱ ماهگی
مامان کوهیار مامان کوهیار هفته بیست‌ودوم بارداری