۳ پاسخ

خوبه عزیزم
من تو سونو آنتی ۳۲ بودم .تو انومالی هم ۳۲ بودم
فقط نباید زیاده روی کنی تو پیاده روی
بازم ببین دکترت چی میگه
البته من سر بچه اولم اینجوری بودم .این یکی رو نمیدونم

کمه عزیزم

هوووم؟؟

سوال های مرتبط

مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته پانزدهم بارداری
مامان کوچولو بچه🩵👶 مامان کوچولو بچه🩵👶 ۷ ماهگی
مامان دخترم وتو دلی💕 مامان دخترم وتو دلی💕 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته پانزدهم بارداری