خانما فشار ۱۲ تو بارداری بالا هست؟

۴ پاسخ

ممنون اخه من تو بارداریم اکثرا ۹ ۱۰ بود نهایت یازده گفتم نکنه بد باشه

نه من همیشه ۱۲ روی هفت

منم 👌👌👌👌👌

ن خوبه من اکثر ۱۲ هس

سوال های مرتبط

مامان شاهان👶🏻 مامان شاهان👶🏻 ۱۱ ماهگی
مامان 🩷ماهلین جان🩷 مامان 🩷ماهلین جان🩷 ۵ ماهگی
مامان نیهاد مامان نیهاد هفته سی‌وسوم بارداری
مامان باران و جوجه ها مامان باران و جوجه ها هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان بلوط کوچولو مامان بلوط کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دونه قشنگم مامان دونه قشنگم هفته سی‌وهفتم بارداری