خانوما وزن دخترم تو ۳۶ هفته ویک روز ۲۹۸۲ خوبه

۶ پاسخ

عالیه هزارماشالا
نینی منم فک کنم به همین مقدار برسه ۳۳هفته سونو دادم ۲۲۰۰بود

خیلی خوبه

هنوز به دکترم نگفتم قرار فردا برم ببینم‌ چی میگه

عالیه عزیزم ماشاالله بهش من۳۶هفته۲کیلو بود لیدی میل بهم داده بخورم خیلی کم بود

ب نظر من که عالیه

عالیع

سوال های مرتبط

مامان پناه👧🏼🩷 مامان پناه👧🏼🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی🩵 مامان نینی🩵 ۹ ماهگی
مامان سَلما مامان سَلما ۱ ماهگی