مامانا غذای کمکی رو از کی شروع کنم؟؟

۵ پاسخ

از شش ماهگی باید شروع بشه

من میخام یه هفته مونده به شروع شش ماهگی شروع کنم ان شالله

اگه بچت رفلاکس داره شروع کن اگه ندارع بزار شیش ماه

نگاه هرکسی بستگی ب شرایط بچش داره من خودم می‌خوام پایان شش ماهگی شروع کن طبق کارت واکسنش

شیش ماهگی کامل

سوال های مرتبط

مامان دلسا♥️ مامان دلسا♥️ ۱۶ ماهگی
مامان یاسین مامان یاسین ۱ سالگی
مامان سرباز امام زمان مامان سرباز امام زمان ۷ ماهگی
مامان رستا مامان رستا ۱۷ ماهگی