از کی میتونم غذای کمکی پسرم رو شروع کنم

۷ پاسخ

میگن از6ماهگی

از 6ماهگی به بعد

۶ماهگی بعد واکسن ۶ماهگی

اگر رفلاکس و اینا داره و شیر کم میخوره باید ببری پیش دکترش گاها دکترها میگن برای بچه اینجوری باید از ۴ اینا شروع کرد ولی در کل از ۶ ماه شروع میشه کمکی، حتما با پزشکش مشورت کن

اگه وزن گیریش با شیر خوبه پایان شش ماهگی

از4ماهگی بدی بهتره هم خوب وزن میگیره هم شیرخوردنش کمترمیشه..بچه من رفلاکس دارع زیاد..دکترش گفت کمکی از4ماهگی بایدداده بشه

من ده روز بعد از واکسن چهار ماهگی دادم
چون خوب شیر نمیخوره و وزنش کم هست

سوال های مرتبط

مامان دلسا♥️ مامان دلسا♥️ ۱۶ ماهگی
مامان یاسین مامان یاسین ۱ سالگی
مامان طوفان وتودلی😍 مامان طوفان وتودلی😍 ۱ سالگی