میگن از6ماهگی
از 6ماهگی به بعد
۶ماهگی بعد واکسن ۶ماهگی
اگر رفلاکس و اینا داره و شیر کم میخوره باید ببری پیش دکترش گاها دکترها میگن برای بچه اینجوری باید از ۴ اینا شروع کرد ولی در کل از ۶ ماه شروع میشه کمکی، حتما با پزشکش مشورت کن
اگه وزن گیریش با شیر خوبه پایان شش ماهگی
از4ماهگی بدی بهتره هم خوب وزن میگیره هم شیرخوردنش کمترمیشه..بچه من رفلاکس دارع زیاد..دکترش گفت کمکی از4ماهگی بایدداده بشه
من ده روز بعد از واکسن چهار ماهگی دادم
چون خوب شیر نمیخوره و وزنش کم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.