از کی باید غذای کمکی رو شروع کنم؟؟؟

۴ پاسخ

از 6 ماهگی

اگر رفلاکس داره از دکترش بپرس که از کی شروه کنم که احتمالا از ۴ماخگی‌مجاز باشی و گرنه از ۶ ماهگی بده

چی بهش دادی من میتونم ب پسرم فرنی بدم

چون رفلاكس داشت
از٤ماه.و ٢٠روز شروع كردم

سوال های مرتبط

مامان ایلماه مامان ایلماه ۱۶ ماهگی
مامان اهورا مامان اهورا ۱۲ ماهگی
مامان کوچولوی من🥹❤️ مامان کوچولوی من🥹❤️ ۷ ماهگی
مامان یاسین مامان یاسین ۱ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۴ ماهگی
مامان سرباز امام زمان مامان سرباز امام زمان ۷ ماهگی