سلام غذای کمکی از کی باید شروع کنم؟،؟؟

۳ پاسخ

اصلش ۶ماهگی هست ولی با توجه به وضعیت نوزاد مثل وزن، رفلاکس و ... احتمال داره دکتر از ۴ یا ۵ ماهگی بگه شروع کنید

از ۶ ماهگی، اما اگر وزن نوزاد کم باشه ممکنه پزشک از هر سنی که بهتر باشه بگه شروع کنید.

۶ ماهگی

سوال های مرتبط

مامان ایلماه مامان ایلماه ۱۶ ماهگی
مامان اهورا مامان اهورا ۱۲ ماهگی
مامان دلسا♥️ مامان دلسا♥️ ۱۶ ماهگی
مامان کوچولوی من🥹❤️ مامان کوچولوی من🥹❤️ ۷ ماهگی
مامان ارسام مامان ارسام ۱۶ ماهگی