خانوما از کی باید غذای کمکی و شروع کنم؟

۳ پاسخ

از دکتر بپرسی بهتره
من چکاپ ۵ ماهگی که بردم پسرم رو دکترش گفت میتونم شروع کنم ولی باز گفتم یه کم بگذره بعد
انشالله از شنبه میخوام شروع کنم

من وزنش خوبه ولی چهار روزه شروع کردم

اگه وزن و رشد بچت طبیعی باشه از ۶ ماهگی اگر نه باید زودتر شروع کنی البته از دکتر باید بپرسی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ایلماه مامان ایلماه ۱۶ ماهگی
مامان اهورا مامان اهورا ۱۲ ماهگی
مامان دلسا♥️ مامان دلسا♥️ ۱۶ ماهگی
مامان رُمیصا مامان رُمیصا ۱۶ ماهگی
مامان ارسام مامان ارسام ۱۶ ماهگی
مامان امیرسام مامان امیرسام ۸ ماهگی