از کی باید غذای کمکی شروع کنم؟

۷ پاسخ

من از5شروع کردم

من شروع کردم

درکل به زمان خاص مربوط نمیشه همین ک بچت دو برابر وزن تولد شده باشه و بتونه سرو گردنشو حفظ کنه و رفلکس زبانش کمتر شده باشه و به غذایی میخورین اشتیاق نشون بده

من شروع کردم البته باید دکتر بگه

من از 4ماه و 21روزگی شروع کردم

من پنج ماه و بیست روز بود شروع کردم

پایان ۶ ماهگی

سوال های مرتبط

مامان ایلماه مامان ایلماه ۱۶ ماهگی
مامان دلسا♥️ مامان دلسا♥️ ۱۶ ماهگی
مامان کوچولوی من🥹❤️ مامان کوچولوی من🥹❤️ ۷ ماهگی
مامان امیرسام مامان امیرسام ۸ ماهگی
مامان Nilla👧🏻💗 مامان Nilla👧🏻💗 ۱۵ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۴ ماهگی