خانما درد پریودی دارم

۷ پاسخ

اگه نامنظمه و خیلیم شدید نیس طبیعیه من از ۲۴هفته دارم ولی منظم نیستش

منم بعضی شباا

منم دارم متاسفانه

منم دارم چیکار کنم

اگه گذراس که ماه درده اگه پیوسته اس برو زایشگاه

نباید داشته باشی برو دکتر

منم هرزگاهی میگیرم اگ خیلی شدید نشه طبیعیه همین امروز صبح از درد پریودی بیدارشدم بعدش خبری نبود

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۹ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۶ ماهگی
مامان ولید 🥹❤ مامان ولید 🥹❤ ۱۲ ماهگی
مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 ۸ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۹ ماهگی
مامان کوروش💙 مامان کوروش💙 ۲ ماهگی
مامان آوا🧡😍 مامان آوا🧡😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا و حسنا مامان نورا و حسنا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان کوروش🩵🧿 مامان کوروش🩵🧿 ۴ ماهگی