۶ پاسخ

نه ازمن ۱۲۷بود قرص داد

من با قند ناشتا ۱۰۳
۳ ماهه انسولین میزنم برا شما فقط دوساعت بعد غذا خیلی بالاس

چنددقیق؟

من ۱۰۳ بودم ناشتا بعد از غذا ۱۷۰ بودم انسولین زدم از ماه اول

ناشتا ک خوبه من ناشتام ۱۴۲بود انسولین میزنم

آره بالاس . انشالله با قرص رفع بشه . ارث دارین ؟

سوال های مرتبط

مامان یازده ماهه مامان یازده ماهه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان زندگیم و تو دلی مامان زندگیم و تو دلی روزهای ابتدایی تولد
مامان طاها و تو دلی🩵 مامان طاها و تو دلی🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری