۷ پاسخ

منم دیگه بریدم .یکسره گریه داره و باید بغلش کنم ب هیچکاریم نمیرسم

الان خداروشکر نه دلدرد داره شباهم برا شیر بیدار میشع میخوره میخوابه

ازمن که هنوز شدیده کولیکش خواب شب نداره روزا هم همش نق میزنه

عزیزم بچه منم کولیک داشت گفتن درمان نداره و فلان
این دارویی میگم یکم سخت گیر میاد قیمتشم حدود1200 اینا هم فقط هم سیسمونی ها دارن
اینفاکول خارجی حتما خارجی باشه
بهش بده هم خوابش تنظیم میشه هم دلدردش تموم میشه

چهار ماه معمولا😫😫

تاپنج ماهگی ک شدید.بعدش دیگ بهتزمبشه

هنوز اول راهی ها
پسر منم تازه کولیکش شروع شده

سوال های مرتبط

مامان قندَک مامان قندَک ۱۳ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۲ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۵ ماهگی
مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۱۵ ماهگی
مامان مینل🩷 مامان مینل🩷 ۳ ماهگی
مامان محمدآرسام مامان محمدآرسام ۵ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۳ ماهگی
مامان نورا💫 مامان نورا💫 ۴ ماهگی
مامان سامیار👶🏻🩵 مامان سامیار👶🏻🩵 ۶ ماهگی