کیا کلاس های زایمان طبیعی نرفتن؟
مشکلی پیش میاد؟

۸ پاسخ

من سر اولی رفتم چن جلسه سر این یکی اصلا نرفتم

هزینه کلاساش چقدره؟و کجا باید رفت یرای کلاسش؟

من نرفتم ن چ مشکلی

میخای طبیعی زایمان کنی عزیزم

هر چی بدنت آماده باشه و آگاهی لازم رو راجب زایمان و درد و مدیریتش داشته باشی کمتر اذیت میشی و راحت تر زایمان میکنی استرس و ترست هم کمتر میشه چون بدنت اماده است راجب زایمان هم اطلاعات کافی رو داری

من رفتم دیروز خیلی خوب بود و راضی بودم
با اینکه ماما همراه هم گرفتم سی و چهار هفته ورزش ها رو برام میفرسته ولی کلاس های بارداری هم شرکت میکنم

نه والا منم نرفتم
آخه حس میکنم همش چرته

مشکلی پیش نمیاد ولی زایمان سخت تر و طولانی تر ممکنه بشه
اگه اطلاع داشته باشی که چیکار کنی بهتره به نظرم

سوال های مرتبط

مامان کایاهان مامان کایاهان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سید امیرحسین مامان سید امیرحسین هفته سی‌ودوم بارداری