اسم جانا زشته ،؟
چرا هرکی میاد میگه این چ اسمیه

۷ پاسخ

نه خیلی هم قشنگه

خیلی قشنگه

نه عزیزم من خیلی دوست دارم

منم اسم پسرم احتمال زیاد بزاریم کوروش خانوادم میگن هرچی میزاری بزار کوروش نزاری ی وقت منم میخوام همین اسمو بزارم والا هرچی زن و شوهر دوس دارن مهمه بقیه بعدش عادت میکنن

خیلی قشنگه که

جانا ب این قشنگی😍

نههه
جانا از خیلی از اسمایی جدید عجیب غریب قشنگتره

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۹ ماهگی
مامان nila💜nihan مامان nila💜nihan ۱۱ ماهگی
مامان بچه هام مامان بچه هام ۴ ماهگی
مامان جانان مامان جانان روزهای ابتدایی تولد