سلام مامانا خوبین برا دل‌پیچه و اسهالی چی خوبه

۴ پاسخ

برای اسهال موز خوبه بخوری

برا خودت یه قرص لوپرامید بخور اوکی میشی برا دلپیچه هم هیوسین عالیه

برا خودت ؟؟ اگ بچه شیر نمیدی قرص لوپرامید برا اسهال و قرص هیوسین و فاموتدین برا دلپیچه

کلپوره یاهمون مریم نخودی آب روی آتیشه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه  فادیا مامان فاطمه فادیا ۸ ماهگی
مامان آیهان و امیرعلی مامان آیهان و امیرعلی ۷ ماهگی