۱۲ پاسخ

آبگوشت خیلی تاثیر داره

من‌ک‌دکتر رفتم‌گفت این‌دوماه تاجایی میتونی بخور بچت وزن یر من ۳۰‌هفته ۶روز رفتم وزن‌بچه ام‌۱۳۰۰ بود
من آجیل
عدسی .
آبگوشت
تخم مرغ آپز
کره بادوم زمینی
چون قند دارم فقط بستنی نمیخورم

گوشت گوسفند، لیدی میل ، شیرماجان ، حبوبات

ماست زیاد میخوردم دیگ نمیدونم تاثیر داشت یا ن

بستنی
مغزیجات
حلیم برای من عالیییی بود
ابگوشت
من با حلیم و ابگوشت وزن بچم رفت بالا خیلی کم بود

بستنی جوجه کباب اجیل تخم مرغ

دکتر به من قرص ال ارجین داد

پروتئین زیاد بخور،سینه مرغ،تخم مرغ،گوشت قرمز،عدس و لوبیا،کره بادام زمینی،لبنیات پر چرب

بستنی

پروتئین زیاد.روزی یکی دو تخم مرغ اب پز حتما بخور.آجیل خصوصا بادام.قارچ.چلوگوشت و گوشت اب پز و‌کبابی(کلا برای هر دوره از از زندگیت سعی کن کبابی کم بخوری خیلی این دود ضرر داره)سینه مرغ کلی پروتئین داره.حبوبات فراوان.اینارو بخور ایشالا وزن میگیره

چقدره مگه

کوبیده

سوال های مرتبط

مامان فسقلیم🎀 مامان فسقلیم🎀 روزهای ابتدایی تولد