۳ پاسخ

دخترا سزارین بهتره یا طبیعی
درد کدومش بیشتره

یعنی خونریزی نداشته باشم و مثبت بشه

معمولا ۱هفته طول میکشه که پریود بشی

سوال های مرتبط

مامان قند روزهای تلخ مامان قند روزهای تلخ هفته بیست‌وهفتم بارداری