زری نوزاد سه روزه روی ۷ باشه خوبه؟؟؟

۳ پاسخ

این ینی که زردیش میره بالا تا ۱۱ اینا برا ما هم روز سوم ۷ بود دیگه تا ۱۱ اومد ولی خب با مهتابی و قطره و شیرخشک خوب شد

تموم فقط گرم نپوشنش جاش خنک باشه زود زود شیرش بده اصلا گشنه نمونه

آره خوبه بالا نیست

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۹ ماهگی
مامان گل دختر وپسرم مامان گل دختر وپسرم ۴ ماهگی
مامان کوچولو🤰🏻💙 مامان کوچولو🤰🏻💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهیار 👶🏻💙 مامان مهیار 👶🏻💙 ۳ ماهگی
مامان کیهان مامان کیهان ۱ ماهگی