عصاره قلم درست کردمم👻👻

تصویر
۸ پاسخ

چرا من کرفتم رنگش تیره شد

به به چه غلظم هست

دارچین که واسه اینکه بو زحم نده هویج و سیب زمینیم واسه اینکه قشنگ مشت بشه یعنی سفت بشه خوشمزه تر شع

چه جوری دذست کردی بگو

طرز تهیه👻👻
یه کیلو ونیم قلم گرفتم اوردم تمیز شستم سه نصفشون کردم و گذاشتم تو یه قابلمه بزرگ ابش کردم زیاد آب بزارین تا بیاذ بالای استخونا یعنی کامل زیر اب باشن بعدم یدونه سیب زمینی و هویج گذاشتم و یکم دارچین برگ بو گذاشتم رو گاز دوتا پیازم گذاشتم درسته توش از ساعت دو نیم صب گذاشتم رو گاز با شعله خیلی کم تا ساعت دوازده و نیم بعدشم دراوردم برگ بو و پیاز در اوردم و از صافی رد کردم اون مغزارو گذاشتم تو مخلوط کن کامل میکس شدن بعد قاطی آبش کردم و گذاشتم یخچالو خودشو که بست تیکه تیکه کردم حواستون باشه ابشو نریزین دور🤣😂😂یه قابلمه بزارین زیر صافی

نوش جونش چجوری درست کردی؟

نوش جان گلم دستورشو بذار
حوصله ندارم درست نکردم هنوز😂

نوش جونش
منم دیروز درست کردم
ددخواست میدی؟

سوال های مرتبط

مامان عشق دلم مامان عشق دلم ۱ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۸ ماهگی
مامان کیان فسقلی مامان کیان فسقلی ۶ ماهگی
مامان 🩵دیار🩵 مامان 🩵دیار🩵 ۱ سالگی
مامان مانیار👶 مامان مانیار👶 ۱۱ ماهگی
مامان هـیـ☁را🧸 مامان هـیـ☁را🧸 ۱۳ ماهگی
مامان دیاکوجون مامان دیاکوجون ۱۵ ماهگی
مامان گندم🌾☺️ مامان گندم🌾☺️ ۹ ماهگی
مامان 🌙نیلماه🎀 مامان 🌙نیلماه🎀 ۱۵ ماهگی