عصاره قلم گاو چجوری درست میکنن؟؟

۲ پاسخ

قشنگ بشور با پیاز برگ بو و یه ذره زردچوبه دوست داشتی یدونه هویج بذار بپزه پنج شش ساعت بعد که خاموش‌کردی خنک شد گوشت و چربی و مغزش جدا کن بریز تو آب داخل میکسر بریز بعد بریز تو قالب یخ تو‌بخچال خودشو که گرفت مثه ژله شد در بیار بریز تو زیپ کیپ یا ظرف فریزری در دار

همینجوری ک گفتم برات دیگه 😂

سوال های مرتبط

مامان دلی قشنگم مامان دلی قشنگم ۱ سالگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۸ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۸ ماهگی
مامان 🩵دیار🩵 مامان 🩵دیار🩵 ۱ سالگی
مامان دیاکوجون مامان دیاکوجون ۱۵ ماهگی
مامان گندم🌾☺️ مامان گندم🌾☺️ ۹ ماهگی