گهواره زایید و فاطمه خانوم میل اومدن ندارن🥸💥

۵ پاسخ

طبق تاریخ پریودی زایید یا ان تی؟

گهواره منم زایید امشب 😂😂

کاشکی بحق فاطمه زهرا و امام حسین چند هفته ی دیگه من هم بیام همینو بگم آرزومه استرس دیگه کشتم ک بدونم به این هفته میرسم یا ن

😂😂😂بخدا بچه ها فهمیدن هوا چقد گرمه

چیکار کنیم۱😂😔 منم شش روز دیگه تا زایمان گهواره مونده

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس😍❤️ مامان امیرعباس😍❤️ ۵ ماهگی
مامان روشنا خانم💖 مامان روشنا خانم💖 ۴ ماهگی
مامان دلمـــــ🌙اه مامان دلمـــــ🌙اه ۱ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱ ماهگی
مامان دخملی🐣 مامان دخملی🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهان مامان ماهان ۱ ماهگی
مامان دلارام مامان دلارام ۱۳ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۳ ماهگی
مامان فاطمه🌻💛 مامان فاطمه🌻💛 ۱۴ ماهگی
مامان فاطمه بهار مامان فاطمه بهار ۱۴ ماهگی
مامان صورتی🩷 مامان صورتی🩷 ۱۳ ماهگی
مامان مانلی مامان مانلی ۱۳ ماهگی