۸ پاسخ

اره من دارم کیپ میشه کامل😂

منم فک میکردم سرماخوردگی گرفتم هنوزم خوب نشدم

آره هنوزم خوب نشدم 🥺

وای منم 🤧🤧
انگار نفس نمیشه کشید نمیدونم چرا همش میگیره فکر کردم سرما خوردم تازه 🤣🦦

درس میشه

وایییی من اره

مال من موند روم 😭😭

من اره تو اوایل بارپاریم تا سه ماهگی داشتم نترس

سوال های مرتبط

مامان آریشاه👶🏻🩵 مامان آریشاه👶🏻🩵 هفته سی‌وششم بارداری