مامانا تو هفته ی من طول سرویکس 39 خوبه ؟

۵ پاسخ

منم ۳۹هم خوبه

عالیه

اره مال من ۳۳ بود گف خوبه شما عالیع

بله عزیزم عالیه بالای ۳۰ خوبه

اره گلم برا من تو هفته شما ۳۸بودم عالیه

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو روزهای ابتدایی تولد
مامان سوین  ائلوین مامان سوین ائلوین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مغز بادوم💚 مامان مغز بادوم💚 ۹ ماهگی
مامان مانیار👼🏻💙 مامان مانیار👼🏻💙 ۹ ماهگی
مامان آرمان مامان آرمان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آیماه🌙🌈🩷 مامان آیماه🌙🌈🩷 ۷ ماهگی