خانما آزمایش تیروئیدم چطوره؟؟؟؟

تصویر
۳ پاسخ

خوبه دیگه خداروشکر . منم شنبه جواب ازمایشم میاد ببینم چطوره

خوبه گلم

خوبه

سوال های مرتبط

مامان گردو(sepehr) مامان گردو(sepehr) ۱ سالگی
مامان دنیز و یزدان🩵 مامان دنیز و یزدان🩵 ۱۲ ماهگی
مامان عطرین و رادوین مامان عطرین و رادوین ۱ سالگی