۶ پاسخ

مامان نهال یوقت بچه رو نندازی بخودت مسلط باش

من یه ماهه ازش راحت شدم اسمش نیار

من الان افسردگی بارداری دارم
ازهمه فاصله میگیرم حتی بچهاوهمسرم تاچیزی بگن بهم برمیخوره اصلا تلفنمو جواب نمیدم هرکی میخاد باشه و میخام بچه رو بندازم
گریه برای عواقب ب دنیا امدن بچه
گاهی خوشحال گاهی تنفر از همه

افسردگی رو نمیدونم
ولی باردا ی لامصب یه کاری با هورمونات میکنه کلا روح و روانتو میریزه به هم، یلحظه خوبی یه لحظه غم عالم میاد تو دلت
فقط پناه ببر به خدا از شر فکرهای منفی

من که درگیر افسردگی بارداری هستم.گریه میاد حمله پانیک ترس واضطراب

بهش فکر نکن خدای نکرده میاد سراغت. خیلی بده.

سوال های مرتبط

مامان پسرهای قشنگم مامان پسرهای قشنگم هفته سی‌وششم بارداری
مامان آقاسپهر مامان آقاسپهر روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد