من رفتم توی ۶هفته😍😍

۱۳ پاسخ

بسلامتی قشنگم مبارکت باشه😍😍

مبارک باشه انشالله بسلامتی برسی به ۳۸ هفته ،برای منم دعا کن

سنو رفتین ؟؟

بسلامتی بگذرونی هفته ها و ماه های عاشقیتو جونم❤️

منم رفتم تو ۶هفته🥹♥️

به سلامتی😍

منم رفتم تو سه ماه😍😍

خداحفظش کنه🥰 ایشالله قسمت من

مبارکه گلم

انشاله ۳۶هفتگی 😍🥺😁

منم شش هفته شدمم
من هنوز نرفتم سنو
تو رفتی
توام اخرین پریودت 30 خرداد بوده؟

به سلامتی✌️🤍

منم توی ده هفته

سوال های مرتبط

مامان بیبی مامان بیبی هفته سی‌ودوم بارداری
التماس دعا 😭😭 التماس دعا 😭😭 قصد بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته هشتم بارداری
مامان نور خدا مامان نور خدا هفته بیست‌وسوم بارداری