مامانا توی ۶هفته جنین وجود داره یا نه ؟

۵ پاسخ

من ۶هفته رفتم سونو واژینال قلبش هم تشکیل شده بود 😍

آره معلومه که هست

باید عدد بتا بیشتر از ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ باشه ک نشون داده بشه

عزیزم شما با کلومیفن باردار شدین!؟

من 5هفته و 5روزم بود جنین دیده نشد

سوال های مرتبط

مامان Raha مامان Raha هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان کوهیار❤️ مامان کوهیار❤️ ۲ ماهگی