خانوما تجربه ای راجب شیر گیگوز دارین؟

۲ پاسخ

من میدم دو ماهه یبوست رو کم میکنه و نفخش کمتره نسب بع بقیه ولی وزن دهیش کمه ن اینکه وزن نده ها ولی مثل اپتانیل و نان نیست همیشه از چبزی ‌ک باید باشه ددبست سی صد گرمتره دخترم ولی دکتدش گفت عب نداره

از چ نظر دختر من میخوره

سوال های مرتبط

مامان محمدهیرا💙👶 مامان محمدهیرا💙👶 ۸ ماهگی
مامان ♡آقا مهدی یار♡ مامان ♡آقا مهدی یار♡ هفته چهاردهم بارداری