چطورین کیا یه هفته دیگه ان تی دارن🤩

۱۵ پاسخ

من ۱۷ ام نوبت دارم از الان استرس گرفته منو🥹🤣

من ۱۸ ام نوبت دارم انقد کنجکاوم بدونم نی نی چیه

منم این هفته پنجشنبه باید برم

من🙌🥰

من میخوام برم طاهریان

منم توی این هفته باید برم

من چهارشنبه

سلام منم هفته دیگه سه شنبه نوبت دارم

من شنبه اونهفته میرم

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2
آیدی روبیکا nini_shenas@
آیدی ایتا nini_shenas@

من چهارشنبه 🥹🥹🥹🫠

من دیروز دادم آزمایش

من دوشنبه میرم

من سه روز دیگه باید برم🥹

من شما کجا میری nt

سوال های مرتبط

مامان نورا👧🏻🎀 مامان نورا👧🏻🎀 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان شکلات ۱و۲ مامان شکلات ۱و۲ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان باران☔🩷 مامان باران☔🩷 هفته نوزدهم بارداری
مامان 💗پرنسس ها💗 مامان 💗پرنسس ها💗 ۱ ماهگی