۳ پاسخ

من از ۵ هفته شروع کردم

والا هرچی ب چپ میخابممم صب بیدار میشم دلپیچه شدیدم دارم و طاق باز خابیدم🤣🤣🤣

از همون اوایل تلاش کردم عادت کنم پهلوی چپ بخوابم

سوال های مرتبط

مامان ثمره عشقمون💙👣 مامان ثمره عشقمون💙👣 ۶ ماهگی
مامان نویان مامان نویان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان بلوبری کوچولو💙 مامان بلوبری کوچولو💙 ۶ ماهگی
مامان فندق کوچولو🩵 مامان فندق کوچولو🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان معجزه ای خدا مامان معجزه ای خدا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان قندعسل🩵🧡 مامان قندعسل🩵🧡 هفته بیست‌ونهم بارداری