مامانا اسم علیسان قشنگه؟؟؟

۱۰ پاسخ

منم اسم پسرمو یاعلیسان میذارم یا علی یار

بستگی ب سلیقه خودت داره فدات
خیلیا خوششون نمیاد خیلیا ن دوس دارن

علیسان خیلی قشنگه خواهرم اسم پسرشو گذاشته چهارده روزشه😍

قشنگه واقعا

خیلی قشنگه

منو شوهرم برای پسرمون اسم علیسان رو انتخاب کردیم

به سلیقه خودت احترام بزار نه بقیه ،اگه خودت دوست داری حتما قشنگه

نه خوب نیس

نه نه

نه اصلا

سلیقه من نیست

سوال های مرتبط

مامان علی😘 مامان علی😘 ۵ ماهگی
مامان مهدا مامان مهدا ۱۲ ماهگی
مامان پارسا🩵مهرسا🩷 مامان پارسا🩵مهرسا🩷 ۴ ماهگی
مامان هیــام 
heyam مامان هیــام heyam ۱۰ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان (دلوینم❤️) مامان (دلوینم❤️) ۱۰ ماهگی