اسم علیسام قشنگه یا علیسان

۸ پاسخ

علیسان جدید تره بنظرم

علیسام چون میتونن سامی یا سام هم صداش کنن

سلیقه ایه نظر من علیسان

علیها هم قشنگه

علیسام

علیسام

دوتاش خیلی قشنگه. با معنی های متفاوت 😍

فرقي نميكنه دوتاشون ي اسم ولي عليسام

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان ۱۰ ماهگی
مامان سهراب
صبوری مامان سهراب صبوری ۱۱ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا ۱۴ ماهگی
مامان مه یاس🌼💗 مامان مه یاس🌼💗 ۱۳ ماهگی
مامان عرفان مامان عرفان ۱۴ ماهگی
مامان ایلماه 🧿🎀🫀 مامان ایلماه 🧿🎀🫀 ۱۲ ماهگی
مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ ۱۰ ماهگی