۹ پاسخ

امپول ریه میزنن انشالله میمونه خدا بخاد میمونه

پسر من که ۲۹ هفته بدنیا اومد الانم ۳سال و نیمش هست 😁

چرا عزیزم
انشالله خدا به مادرش ببخشه

آره چرا نمونه،براچی حالا اینقد زود؟؟

زنداداش منم 31هفته بچش ب دنیا اومد الانم سالمه بزرگ شده ــ
خواهر شوهرم همینطو بچش، 31هفته بود الان دخترش 3سالشه..
انشالله ک بچه جاریت هم صحیح سالم میشه.. توکل بر خدا

اره میمونه

بچه دختر دایم 29 هفته بدنیا اومد خوب شده الان سه ماهشه

خداروشکر

آره عزیزم میمونه

سوال های مرتبط

مامان پناه
کوچلو مامان پناه کوچلو ۸ ماهگی
مامان پارساوآرسام🩵🩵 مامان پارساوآرسام🩵🩵 ۵ ماهگی
مامان فندوقم دلسا🍓🎀 مامان فندوقم دلسا🍓🎀 ۱ ماهگی
مامان سید علی مامان سید علی ۷ ماهگی
مامان امیرمحمد مامان امیرمحمد ۹ ماهگی