مگ دهانه رحمت خدای نکرده بازه یا انقباض داری؟
چرا ای فکرو میکنی؟؟؟
نترس بابا استراحت داشتع باش هیچ مشکلی پیش نمیاد
بیمارستان که بستری بودم یه خانمی دوقلو ۳۲ هفته زایمان کرده بود ۳ شب موند رفت
من سردخترم ۳۱هفته بودم دوسانت دهانه رحمم باز بود ۴۱هفته بابدختی زایمان کردم
تاخدا نخواد چیزی نمیشه استرس نداشته باش بهش فک نکن
چرا بهش فکر میکنی ؟به چیزی زیاد گیر بدی میاد سمتت ها
طول دهانه رحم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.