خانما ۳۱هفته زیمان کنی بچه میمونه

۸ پاسخ

سلام گلم
زایمانت چطور بود حال بچه خوبه؟

سلام عزیزم خوبی چی شد؟
زایمان کردی ؟؟؟

اگ کیسه آب نشتی داشته باشه چجوریع

۳۴ هفتع به بعد میمونه بدون دستگاه و امپول ریه.
۳۱ فک کنم با امپول ریه اوکی باشه.
بچه هات دوقلو ان؟

اره گلمدست خداست دیگه بسپار به خودش که خالقشه

وااای چجوری میشه که پاره میشه من خیلی میترسم

چرا این فکر اومد به سرت ؟؟

اره فک کنم میمونه از ۲۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان پناه
کوچلو مامان پناه کوچلو ۸ ماهگی
مامان فندوقم دلسا🍓🎀 مامان فندوقم دلسا🍓🎀 ۱ ماهگی
مامان گل پسرم🤰 مامان گل پسرم🤰 ۴ ماهگی
مامان دیانا کوچولو😍 مامان دیانا کوچولو😍 ۹ ماهگی