۷ پاسخ

دکتر به من گفت قرص ویتامین B6 بخور، تا روزی دو تا هم اشکالی نداره بخوری. خیلی تاثیر داره.

چقدر زودتهوعت شروع شد🥲

خیلی ک بالا بیاری جون نداشته باشی باید بری زیر سرم و آمپول سر پسرم روز درمیون زیر سرم بودم سر دومی خیلی بهترم.فقط باید صبر کنی تا ۱۶ هفته بهتر میشی

هفته ۹ خیلی شدید میشه 😓

بچه اولته گلم؟

میتونی با خوردن بیسکویت ونون خشک حال تو بهتر کنی چارش همینه

هیچی فقط تحمل😢

سوال های مرتبط

مامان علی‌رضا مامان علی‌رضا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آنیتا مامان آنیتا ۶ ماهگی
مامان ایمان مامان ایمان هفته سیزدهم بارداری