هیچیییی خوب نمیکنه فقط تحمل
من هرچی میخورم پایین نرفته بالا میاد
منمم امروز فقط تونستم میوه بخورم🥲💔
چوب شور همیشه بزار کنارت و بیسکویت نمکی تردا همش کنارت باشه یزره دیدی میخای حالت بد بشه بزار دهنت
وای منم روانی شدم دیگه مدام دارم یچیزی میخورم
انقد هی قارا خوردم دهنم سر شده
چوب شور همیشه بزار کنارت و بیسکویت نمکی تردا همش کنارت باشه یزره دیدی میخای حالت بد بشه بزار دهنت
قرص ویتامین ب6 بخور به من کفت هر 8 ساعت
منمم امروز فقط تونستم میوه بخورم🥲💔
واسه من هیچی فایده نداره هرچی میخورم پایین نرفته بالا میاد ☹️ حتی دکترم هر دارو تهوعی بگی داده فایده نداره هیچی روم
چوب شور همیشه بزار کنارت و بیسکویت نمکی تردا همش کنارت باشه یزره دیدی میخای حالت بد بشه بزار دهنت
منک فقط تحمل کردم چیزی حالمو خوب نمیکرد
وای منم روانی شدم دیگه مدام دارم یچیزی میخورم
انقد هی قارا خوردم دهنم سر شده
قرص ویتامین ب6 بخور به من کفت هر 8 ساعت
تحمل کن
منم هفته ششم بارداریمه ولی اصلا حال تهوع ندارم
فقط سعی کن گشنه نمونی ،چیزایی بخور فشارتو ببره بالا،تهوع از افت فشاره،من که نون پنیر همیشه کنارمه😩
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.