از کی پوشک سایز۳بستین؟

۴ پاسخ

بستگی به وزن بچع داره من الان ۶کیلوعه ۳میبندم

از امروز

۲ ماهگی چون هوا گرمه ازاد باشه

پسرم الان ۳ ماهشه شروع کردم به ۳ بستن

سوال های مرتبط

مامان حسین و امیرعلی🩵 مامان حسین و امیرعلی🩵 ۶ ماهگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۷ ماهگی
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان لیمو کوچولو🐣🧸 مامان لیمو کوچولو🐣🧸 ۴ ماهگی