از کی پوشک ۲ بگیزم ااز رو وزن ک رو پوشک زده

۴ پاسخ

نه به ران بچه اتون بستگی داره من الان دو میزنم ولی روناش خط میافته

من از یه ماهگی به بعد ۲ گرفتم

دختر من از اول ک نوزاد بودسایز یک میبستم با اینکه خیلی ریزه بوداماپاهاش رد مینداخت واسه همین واسه همین ملاکم این نیس
من زمانی ک حس کردم پوشکش خیلی زودتراز حالت عادی پر میشه عوض کردم سایزشو

بیشتر به خود بچه نگاه کن عزیزم اگر ران پاس تنگ شده بزرگترش کن

سوال های مرتبط

مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان آیهان‌ مامان آیهان‌ ۱۶ ماهگی