نه به ران بچه اتون بستگی داره من الان دو میزنم ولی روناش خط میافته
من از یه ماهگی به بعد ۲ گرفتم
دختر من از اول ک نوزاد بودسایز یک میبستم با اینکه خیلی ریزه بوداماپاهاش رد مینداخت واسه همین واسه همین ملاکم این نیس
من زمانی ک حس کردم پوشکش خیلی زودتراز حالت عادی پر میشه عوض کردم سایزشو
بیشتر به خود بچه نگاه کن عزیزم اگر ران پاس تنگ شده بزرگترش کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.