طول سرویکس ۳۲خوبه به نظرتون پایین نیست؟

۸ پاسخ

اره خوبه واژینال قطعا بیشتره

دکتر من گفت بالای ۳۰ خوبه

اگر کمتر نشه اره

خوبه ولی استراحتت رو بیشتر کن شیاف هم بزار

من از ۱۸ هفته ۳۲ بودم بعد ۲۵ هفته ۳۶ شدم با اینکه انتی ۳۵ بودم استراحت کن اگه دکترت شیاف داده استفاده کن زیر پاتو تو هر پوزیشنی بالشت بزار

منکه انومالی ۳۳ بود ذیگه نمیدونم‌چنده

بایدمراقب باشی استراحت کنی که پایین تر نیاد هفتتون پایین

نه عزیزم خوبه شیاف استفاده نمیکنی ؟

سوال های مرتبط

مامان 🩷السا🩷 مامان 🩷السا🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان رادین👶🏻💙 مامان رادین👶🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ملکه زندگيم مامان ملکه زندگيم ۹ ماهگی
مامان گلی مامان گلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نبات مامان نبات ۷ ماهگی