خانما طول سرویکس ۳۲خوبه؟؟

۳ پاسخ

دیگه پایین 30خطرناکه

من یک هفته پیش ۳۴ بود
دکتر گفت استراحت داشته باش شیاف استفاده کن دو هفته دیگه باز سونو بده ببین کمتر شده یا ن
گفت تا ۳۰ خوبه ولی باز باید رعایت کنی

مال من17هفته 32بود دکتر گفت خوبه دیگه الان نمیدونم چنده

سوال های مرتبط

مامان رادین👶🏻💙 مامان رادین👶🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۷ ماهگی
مامان حامی🫀 مامان حامی🫀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ملکه زندگيم مامان ملکه زندگيم ۹ ماهگی
مامان سان آی مامان سان آی ۱ ماهگی
مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۵ ماهگی
مامان فاطیما مامان فاطیما هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دلوین🪻 مامان دلوین🪻 ۵ ماهگی
مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان ۴ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۶ ماهگی
مامان گل پسرام 💙 مامان گل پسرام 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا💙🩵 مامان معجزه خدا💙🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آوینا مامان آوینا هفته سی‌وپنجم بارداری