بچه ها تو هفته من طول سرویکسم ۳۲خوبه

۵ پاسخ

اره جان خوبه

اگه اول ۴۰ بود الان ۳۲ پس حواست رو جمع کن زیاد راه نرو وسایل سنگین بلند نکن خودتو خسته نکن .... الان طول سرویکست خوبه نگران نباش ولی مراقبت کن

باسونو فهمیدی یا واژینال

اره برا منم ۳۲بود

اره خوبه . کمربند بارداری ببندی کمتر فشار میاده سمت پایین . شنیدم کمربند بارداری برا سرویکس خوبه

سوال های مرتبط

مامان رادین👶🏻💙 مامان رادین👶🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 🩷السا🩷 مامان 🩷السا🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۷ ماهگی
مامان معجزه ی زندگیم مامان معجزه ی زندگیم هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان سوین🥹🧿💕 مامان سوین🥹🧿💕 هفته بیست‌ودوم بارداری