سلام خانما این ازمایش قند الان نرماله؟؟؟

تصویر
۴ پاسخ

اره بابا اوکیه

اره زیر ۹۰اوکیه

اره خوبه پایین

اره دیگه ۸۸ خوبه

سوال های مرتبط

مامان آیلارخانوم 🩷 مامان آیلارخانوم 🩷 ۸ ماهگی
مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وششم بارداری
مامان سوین و آوین مامان سوین و آوین روزهای ابتدایی تولد