۲ پاسخ

من قندم بالاس ولی نمیتونم نخورم اصلا

بله نرماله در حد کم بخوری فکر نکنم ایرادی باشه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان آیلارخانوم 🩷 مامان آیلارخانوم 🩷 ۸ ماهگی